Termeni și Condiții

Plasarea comenzii

Comenzile se vor transmite exclusiv in scris pe site-ul https://front-vopsit.ro, la sectiunea “Comanda in 3 pasi” unde se va completa sectiunea de comanda, cu date complete de identificare ale clientului (Numele societatii, CIF, numele persoanei de contact, e-mail, telefon, adresa de facturare si adresa de livrare) pentru inregistrarea corecta a comenzii. In cazul in care site-ul este indisponibil la momentul comenzii, se va folosi formularul de comanda in format Excel, solicitat la adresa de e-mail: contact@front-vopsit.ro. Formularul de comanda se va completa cu datele de identificare ale clientului, va contine dimensiunile exacte ale fronturilor solicitate exprimate in mm, se va semna si stampila, urmand a fi transmis pe acceasi adresa de mail pentru procesarea comenzii.

In cazul in care comanda plasata pe site sau in formularul completat si transmis pe e-mail nu va contine toate informatiile solicitate, comanda nu va putea fi procesata pana nu se vor aduce completarile aferente. Odata ce comanda finala, completa, a fost lansata in productie aceasta nu va mai putea suporta modificari.

Termen de executie

In functie de modelul solicitat de client si de tipul de finisaj, timpul maxim de executie este intre 15-20 zile lucratoare din momentul incasarii facturii proforme. Fronturile antichizate au o perioada de executie de 25 de zile lucratoare.

La momentul finalizarii comenzii, clientul va fi notificat in scris, pe adresa de e-mail indicata in formularul de comanda.

Reclamatii

Reclamatiile se vor transmite in scris in cel mult 24 de ore din momentul primirii comenzii si vor face face referire doar la potentialele probleme legate de productie:

  • nerespectarea dimensiunilor transmise in comanda ferma;
  • nerespectarea modelului solicitat in comanda ferma;
  • finisajul necorespunzator;
  • culoarea incorecta;

Produsele identificate cu defecte, vor fi trimise inapoi la producator pentru constatarea acestora. Produsul/e defect/e se vor schimba corespunzator in cel mai scurt timp, fara costuri aditionale.


Nota: fronturile finisate si pregatite de livrare, se ambalazeaza si se sigileaza cu banda scotch personalizata astfel incat sa protejeze produsele in timpul transportului. Daca in momentul livrarii comenzii finale se observa ca banda personalizata sau ambalajul unui produs a fost resigilat sau desfacut, respectivul produs nu va fi acceptat iar compania noastra va fi informata imediat pentru a face verificarile de calitate.

In cazul livrarilor prin companie de curierat, nu preluate direct de catre client, orice defecte constatate ca fiind cauzate in urma unor lovituri in timpul transportului sau manipularii de catre client, nu se considera defecte de productie si vor fi remediate contra cost.


Instructiuni generale de intretinere

Pentru a ne asigura ca va bucurati de produsele noastre cat mai mult timp, dorim sa va oferim cateva informatii generale cu privire la intretinerea si ingrijirea corespunzatoare a acestora.

Aceste instrucţiuni nu conţin, nu modifică, nu înlocuiesc şi nu exclud intrucțiunile de întreţinere ale altor părţi componente ale mobilierului; îţi recomandăm să acorzi o atenţie sporită intrucțiunilor şi informaţiilor suplimentare ce provin de la părţi adiţionale ale mobilierului, cum ar fi sisteme, accesorii şi electrocasnice.

Producătorul nu îşi asumă răspunderea pentru daunele rezultate din utilizarea sau îngrijirea necorespunzătoare a mobilierului.

Produsele vor fi folosite în mediu obişnuit, lipsit de umiditate, cu nivel de umiditate a aerului cuprins între 50% şi 70%, şi temperaturi cuprinse între 18C şi 30C.

Ce îți recomandăm să faci:

  • Foloseşte doar agenţi de curăţare solubili în apă, produse care indică în mod expres că pot fi folosite pe finisaje din MDF.
  • Foloseşte doar carpe moi, care nu zgârie, lavete din piele sau un burete moale de curăţat.
  • Întotdeauna îndepărtează petele sau murdăria de pe fronturi cât mai repede cu putinţă.
  • După curăţarea efectivă, întotdeauna şterge suprafeţele până când sunt complet uscate. În general, tot mobilierul trebuie menţinut complet uscat.
  • Evită că fronturile să stea în umezeală. Nu trebuie să aibă contact îndelungat cu apa sau aburii rezultaţi în urmă gătirii mâncării.
  • Întotdeauna şterge cât de repede zonele care se umezesc des: în jurul chiuvetei, zonele unde mobila este udată că urmare a folosirii aparatelor de gătit cu aburi etc.
  • Aplică agenţi de curăţare diluaţi în funcţie de nivelul de murdărie (20% alcool sau 20% detergent şi 80% apă). Cât de repede cu putinţă se va şterge orice urmă de detergent/alcool sau alt agent de curăţare nepotrivit, ştergând cu cârpă umezită în apă şi uscând bine zona cu o cârpă uscată, pentru a evita pătarea sau degradarea suprafeţei.
  • Se vor evita agenţii de curăţare pe baza de acizi, amoniac, înălbitori sau abrazive.

Ce îți recomandăm să NU faci: 

  • Nu folosi solvenţi sau produse care conţin alcool.
  • Nu folosi substanţe chimice dure (cum ar fi agenţi abrazivi sau solvenţi) pe fronturile bucătăriilor, indiferent dacă au finisaje mate sau lucioase.
  • Prafurile de curăţat şi bureţii abrazivi din fibră de metal (sârmă) pot de asemenea să degradeze suprafeţele la un nivel ce nu poate fi reparat sau finisat. Prin urmare nu folosi aceste produse.
  • Nu folosi agenţi de curăţare geamuri pentru că şi aceştia conţin substanţe pe baza de solvent.
  • Nu lasă apă sau oricare alt lichid să rămână prea mult timp pe suprafeţe. Infiltrarea lichidelor poate cauza daune iremediabile.
  • Niciodată nu folosi aparate de curăţat cu aburi
  • Nu se vor folosi spatule de curăţat

Producătorul nu îşi asumă răspunderea pentru nerespectarea acestor recomandări!
Semne mici, microscopice de uzură, sau chiar uşoare zgârieturi apărute în urmă ştergerii şi curăţării mobilierului de către beneficiar sunt semne normale de uzură ce nu pot fi evitate odată cu folosirea de lungă durată a fronturilor, iar producătorul nu îşi asumă răspunderea pentru acestea.

Blaturi

  • Blaturile pot fi curăţate cu soluţii obişnuite de curăţare a suprafeţelor, de preferat diluate, însă fără agenţi abrazivi. Pentru curăţare se va folosi o cârpă sau un burete moale, neabraziv.
  • Agenţii duri de curăţare, cum ar fi soluţiile anti-calcar se vor şterge cât de urgent posibil de pe blaturi.
  • Blaturile din Corian sunt făcute din materiale neporoase, astfel că apa nu se poate infiltra. Chiar şi aşa e de preferat ca apa să nu stagneze pe suprafeţe.

Ce îți recomandăm să NU faci:

  • Blaturile nu se vor folosi ca suprafaţă pentru tăiat cu cuţite sau alte elemente similare (se vor folosi tocătoare din lemn, plastic, granit etc).
  • Nu se vor deplasa/ freca obiecte pe suprafaţa blatului ce pot provoca zgârieturi.
  • Nu se vor aşeza tigăi, oale, cafetiere sau alte obiecte firbinti pe blat. Pentru asta se vor folosi suporţi speciali pentru vasele de gătit.
  • Nu permite apei sau oricăror alte lichide să rămână prea mult timp pe blaturi; şterge orice urmă de umezeală cât de repede. În mod special nu este indicat ca apa să se acumuleze şi să persiste în jurul chiuvetelor, plitelor, în îmbinările blaturilor sau între blat şi perete. Infiltrarea lichidelor poate cauza daune iremediabile.
  • Nu permite suprafeţelor să fie expuse la surse de căldură intensă, deoarece materialele îşi pot schimba culoarea sau chiar forma.
  • Niciodată nu folosi aparate de curăţat cu aburi

Producătorul nu îşi asumă răspunderea pentru nerespectarea acestor recomandări!